Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ..Ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ..




 Φίλοι μου καλοί δκιεβάστε πρώτα τούτον , τζιαί ύστερα να σας πω γιατί νομίζω πως ορισμένοι που γράφουν στα λεγόμενα ΜΜΕ, δουλεύκουν μας χοντρά . Λοιπόν πρώτα δκιεβάστε το τζιαί ύστερρα μιλούμεν  .

Ανοιχτό "πόλεμο" κατά του ΓεΣΥ κήρυξαν οι
ιδιώτες γιατροί. Επίσημα, μάλιστα, η Παιδιατρική
Εταιρεία Κύπρου κάλεσε τα μέλη της την Πέμπτη να
μην ενταχθούν στο νέο σύστημα υγείας. Οι λόγοι;
Είναι κακοσχεδιασμένο και δυσλειτουργικό, λένε. Τι
δεν λένε; Ότι το σχέδιο υγείας δεν τους συμφέρει
διότι από 300.000 ευρώ ετησίως οι μισθοί τους θα
πέσουν στις 100120.000
ευρώ ετησίως
. Δηλαδή θα
αμείβονται περίπου όπως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
ή ο γενικός ελεγκτής της Δημοκρατίας Οδυσσέας
Μιχαηλίδης. Αλλά αυτοί θέλουν παραπάνω. Και
να πλήρωναν και τους φόρους τους
; Εξίκκοσου, θα
έλεγε και η γιαγιά μου. 0 μέσος μισθός που δηλώνουν
οι περισσότεροι γιατροί, σύμφωνα με αρμόδια πηγή,
δεν ξεπερνά τις 45.000 ευρώ. Τα υπόλοιπα τι τα κάνουν
άραγε; Αυτό δεν το ξέρουμε. Το μόνο που ξέρουμε
είναι ότι δεν θέλουν το ΓεΣΥ διότι όλα τα λεφτά
θα είναι φανερά
. Οπότε θα φορολογούνται με
βάση τον υψηλότερο δείκτη στο 35%.
Review from 19/08/2018
ΠΟΛΙΤΗΣ
MatrixMedia


Γιατρός δεν είμαι τζιαί τούτο ξικαθαρίζω το που την αρκήν για να μεν παρεξηγούμαστιν , αλλά τυγχαίνει να είμαι γονιός τζιαί η δουλειά μου έσιει να κάμει με τα οικονομικά.Που την άλλη λόγω δουλειάς ξέρω τα οικονομικά πολλών γιατρών (παιδιάτρων κυρίως ) τζιαί μόλις εδκιέβασα για τες 300.000 μισθό εκρέμμασεν η μασέλλα μου . Ρε λαλώ του νού μου, μα πως τα βκάλλει τούτα ούλλα ο γιατρός μου ; -Α ! Μεινίσκω στην Πάφο , εξίχασα να σας το πώ τούτο . Ξέρετε , μιτσής τόπος λλίον πολλά ο ένας ξερει τον άλλο έννεν εύκολον να κρυφτείς. - Λοιπόν πίσω στο θέμα μας. Τον παιδίατρο μου στην Πάφο πλερώνει τον η Συντεχνία της γυναίκας μου τζιαί από όσον ξέρω για κάθε επίσκεψη ο γιατρός πλερώνεται 10-12 ευρώ . Οι πελάτες του γιατρού μου που εν συντεχνιασμένοι( εννοώ ΣΕΚ ,ΠΕΟ κλπ) υπολογιζω τους στο 25 -30 % ,άλλοι εν της CYTA , της ΑΗΚ , των Τραπεζικών τζιαί άλλοι διάφοροι . Εκατσα τζιαί υπολόγισα τα διότι ξέρω ότι η ΄΄ταρίφα΄΄ για τζείνους που έννεν των συντεχνιών εν 30 ευρώ , τζιαί για να βκάλει 300.000 τον χρόνο πρέπει να εξετάσει περίπου 12.000-13.000 μωρά !
 Αν δουλεύκει κάθε μέρα  (γιορτές , αργίες  , νύχτα -μέρα ) πρέπει να εξετάζει πάνω που τριάντα μωρά την ημέρα. Αν για κάθε μωρό τρώει 20 λεπτά σημαίνει 12 ώρες την ημέρα ! Τελικά είμαι πολλά χαρούμενος γιατι εκτός του ότι όποιαν ωραν τον χρειαστώ εν λαλεί οϊ , εννεν μόνον καλός γιατρός εν ο superman ο ίδιος . Ευκαριστώ πολλά τον φίλο που τον ΠΟΛΙΤΗ που μου άννοιξεν τα μμάθκια μου . Τωρά εκτιμώ τον γιατρόν μου παραπάνω τζιαί είτε εννάν στο ΓΕΣΥ είτε οϊ πάλαι εννάν ο γιατρός μου !
 Υπογράφω με το παρανόμιν μου , όπως εν της μόδας αλλά τα στοιχεία μου έν γνωστά. 

Ανθίας 



**** Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τίς απόψεις του συγγραφέα τους .
**** Αρθρα με ψευδώνυμο δημοσιεύονται όταν είναι γνωστή η ταυτότητα του συγγραφέα.

                                                                                   











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου